Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads Top

Animation - Scroll IMG (yes/no)

[recent]

Flickr

POSZUKIWACZ PRZYGÓD // LIPIEC 2016

by - niedziela, lipca 31, 2016

https://pl.pinterest.com/pin/504262489517259231/

Cześć, mam dla was coś nowego!
Poszukiwacz przygód to mój zamiennik formy ulubieńców miesiąca. Tutaj będzie pojawiać się wszystko, co szczególnie mnie zainteresowało lub zainspirowało w danym miesiącu, a nie ma sensu robić o tym oddzielnego wpisu. Jest to bardzo elastyczna forma, gdyż nie ma wyznaczonych kategorii, wszystko będzie zależne od znalezisk. Mogą to być piosenki, filmy, książki, a także potrawy, artykuły, aplikacje, czy strony internetowe i inne!

Zapraszam do WERSJI LIPCOWEJ:

1.SERIAL: BIG BANG THEORY, czyli TEORIA WIELKIEGO PODRYWU

OPIS: Serial opowiada historię dwóch młodych doktorów fizyki, pracowników uniwersytetu. Leonard i Sheldon mają trudności z nawiązywaniem kontaktu z innymi, szczególnie z kobietami. Zaczyna się to zmieniać gdy obok nich wprowadza się piękna Penny.

MOJA OPINIA: Skończyłam dopiero pierwszy sezon, ale już go uwielbiam! Możecie kojarzyć go z programu Comedy Central Family. Odcinki nie są długie, trwają niecałe 20 minut i naprawdę mnie bawią. Dużo się dzieje, a postacie są świetnie wykreowane. Jeśli będziecie się nudzić, włączcie, tak dla relaksu!

GDZIE OGLĄDAM? Zazwyczaj wspisuję w wyszukiwarkę termin, np. "big bang theory s01e10" (skróty: s -"sesason/sezon", e - "episode/odcinek"), za skrótami wpisujecie po prostu numer sezonu i odcinka. Pełną listę możecie tez znaleźć na ZALUKAJ (klik) lub CDA (klik), jednak nie zawsze każdy działa, musicie po prostu sobie sprawdzać.

2.STRONA INTERNETOWA: TRAVELIST.PL

Jedną z moich ulubionych wakacyjnych stron jest travelist.pl (klik), gdzie możecie znaleźć oferty promocyjne hoteli na wyjazd zarówno do polskich miast, jak i zagranicznych. Jest wiele stron, gdzie możecie znaleźć takie ogłoszenia, ale to właśnie ta jest dla mnie najwygodniejsza - łatwa w obsłudze, wszystko opisane i nie ma kłopotu ze sprawdzeniem aktualnie wolnych terminów.

3.FILMIK: Hejt a konstruktywna krytyka/Vroobelek


To dla tych wszystkich "hejtujących" i ludzi, którzy przejmują się takimi opiniami. Obalony też zostaje mit podciągania każdej krytyki do treminu konstruktywnej krytyki, której prawidłowe pojęcie tak naprawdę nie jest znane każdemu. Ja całkowicie zgadzam się z treścią nagrania. Warto obejrzeć ten film, jak i pozostałe na kanale Vroobelk'a.

4.GRA INTERNETOWA: HIGHER LOWER GAME

Gra higher lower game (klik) naprawdę wciąga. Trzeba odgadnąć, które z zestawionych pojęć/nazw ma większą ilość odsłon przez google miesięcznie. Po prostu strzelacie, czy dana rzecz mogła być wpisywana częściej czy rzadziej w wyszukiwarkę. Nie jest tak łatwo osiągnąć wysoki wynik! Mój to 20, zagrajcie i pochwalcie się swoimi na dole! :)

5.BLOGOSFERA: LIEBSTER BLOG AWARD

Opis zabawy : "Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną pracę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.

1.Jakie masz hobby?
Moim hobby jest sport, szczególnie sporty drużynowe, a także inspirowanie i poszukiwanie tego, co inspirujące.

2.Czytasz książki? Jeżeli tak to o jakiej tematyce?
Kiedy najdzie mnie ochota, wtedy czytam. Głównie kryminały, młodzieżówki lub te dotyczące sportu/sportowców. 

3.Skąd pomysł na nazwę twojego bloga?
Zainspirowało mnie zdjęcie znalezione z takim napisem. Całkiem spontanicznie to wyszło, jak wiele rzeczy w moim życiu. 

4.Co myślisz o grze Pokemon Go?
Mam zainstalowaną tę aplikację. Na początku byłam podekscytowana, teraz już mi przeszło i włączam ją od czasu do czasu.

5.Czym robisz zdjęcia na swojego bloga?
Głównie korzystam z inspiracji znalezionych w internecie.

6.Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Rodzina, zdrowie, szczęście, przyjaciele, marzenia, nadzieja... wiele rzeczy jest ważnych dla mnie.

7.Jakie jest twoje największe marzenie?
Mam ich wiele. Chcę być po prostu szczęśliwa, móc zwiedzać świat i rozwijać swoje pasje. 

8.Lubisz zwierzęta?
Tak i to bardzo, ale aktualnie niestety nie zamieszkuje u mnie żadnen pupil.

9.Twój ulubiony kosmetyk?
Jeśli chodzi o kolorówkę, jednym z moich ulubionych są matowe pomadki!

10.Bez czego nie wyszłabyś z domu?
Muszę się przyznać, że bez telefonu to u mnie, jak bez ręki.

11.Czy jesteś tolerancyjna?
Tak. Dopóki nikomu nie dzieje się krzywda, nie mam uprzedzeń, co do wyglądu, zachowania czy innych.

Bardzo dziękuję za wyróżnienie i nominację od Angeliki z bloga believeedreamss (klik) Pomimo przyjętych zasad, ja NOMINUJĘ WSZYSTKICH, którzy mają ochotę odpowiedzieć na kilka moich pytań:

1.Kto jest twoim autorytetem? 2.Gdzie spędzasz wakacje? 3.Co najbardziej cenisz w drugiej osobie? 4.Jaki sport jest twoim ulubionym? 5.Jak spędzasz wolny czas? 6.Czym jest dla Ciebie blog? 7.Czego się boisz? 8.Jaką śmieszną historię z dzieciństwa pamiętasz? 9.Kogo koncety chętnie zobaczysz? 10.Jaką magiczną moc zawsze chciałaś mieć? 11.Gdybyś mogła mieszkać wszędzie, które miejsce byś wybrała?

Jeśli macie ochotę odpowiedzcie na pytania u siebie na blogu lub niżej w komentarzach.

6.KOSMETYK: ZIAJA - ŻEL MYJĄCY LIŚCIE MANUKA


Bardzo lubię produkty marki Ziaja, a ten żel oczyszczające zasługuje na kilka słów więcej. Jestem trochę leniwa, jeśli chodzi o pielęgnację cery, ale kilka sekund na przemycie jej żelem i wodą zawsze znajdę. Produkt jest w dobrej cenie, ogólnodostępny i daje świetne uczucie gładkiej skóry, szczególnie kiedy przemyję twarz zimną wodą, usuwając resztki żelu. Daje uczucie świeżości zarówno rano, jak i wieczorem.


To już cała lista ulubieńców. Takie listy będą pojawiać się ostatniego dnia każdego miesiąca. Coś wam się spodobało spośród moich wyborów? Jeśli tak, koniecznie dajcie znać i napiszcie coś o swoich ulubieńcach! :)

You May Also Like

22 komentarze

  1. Znam tylko zel z Ziaji ;) mój chłopak za to ma fioła na punkcie pokemonówm ja jakoś się nie wkręciłąm ten szał i dobrze ;p
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w chociaż jeden link ? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny pomysł z tą serią;D
    Płyn z Ziaji uwielbiamm♥♥
    Ja jakoś się w pokemony nie wkręciłam:D

    Mój blog - KLIK;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł się spodobał, buziaki!

      Usuń
  3. Genialny wpis!
    Od jakiegoś czasu uwielbiam oglądać filmy Vroobelka :D

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. Vroobelek ma spoko filmy ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam teorię wielkiego podrywu ;p fajnie cię poznać bliżej :) Obserwuje z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się i na pewno niedługo też wpadnę to Ciebie! <3

      Usuń
  6. Chyba zainwestuję w ten żel z Ziaji bo gdzie nie zajrzę tam wszyscy go polecają :D A ja w Pokemony nie gram bo aplikacji nie ma na Lumie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Żelu myjącego używam od miesięcy :) Z Big Band Theory mam okropne skojarzenia. Ciekawy pomysł na posty :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy naprawdę do LBA trzeba zadać 11 pytań a nie 10? Ja zostałam nominowana do 10 i również nominowałam do 10. Czy popełniłam wtopę :(
    https://nesiness.blogspot.com/2016/08/9-liebster-blog-award.html . Mam nadzieję, że z chęcią odpowiesz na pytania :) Pozdrawiam buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, to najmniej ważne, jedno pytanko w tą czy w tą nie robi różnicy :) Dziękuję, bardzo mi miło, na pewno w jakiejś formie odpowiem, buziaki!

      Usuń
  9. o tak!!!!!! Teoria wielkiego podrywu jest świetna, a Sheldona nikt nie pobije! Najlepsza postać ever ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się,że odpowiedziałaś na moje pytania ;) Bardzo podobnie bym odpowiedziała ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten żel z Ziai. :)
    Świetny jest ten filmik i ogólnie cały kanał, dzięki Tobie poznałam mega kanał, który trafia do moich ulubionych. :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również lubię Ziaję. Matowe pomadki to dla mnie hit roku! Oglądałam parę odcinków na Comedy Central Family "Teorii wielkiego podrywu" i też mi się podobał :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie najlepszą stroną podróżniczą, że tak to nazwę, są wakacyjni piraci :D tyle genialnych okazji ile tam można znaleźć, to nie widziałam nigdzie :)

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten żel z Ziaji również. Jest świetny, lekki, nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry i całkiem przyzwoicie oczyszcza skórę. A co do Pokemon Go, to też na początku miałam szał, a teraz już troszkę rzadziej gram - głównie idąc np do pracy :)
    Buziaki, miłego dnia!
    ohmels.blogspot.com

    I oczywiście również obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Również stosuje ten żel oczyszczający z Ziaji :D
    OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :)

    Klikniesz w link z bluzką pod zdjęciami? Z góry dziękuje :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/08/changes-are-good.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde ciepłe słowa, uwagi i poświęcony czas! :)