Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads Top

Animation - Scroll IMG (yes/no)

[recent]

Flickr

GDZIE ZNALEŹĆ RZECZY Z TUMBLR'A I INSPIRACJI? // GDZIEKUPIŁAŚ.PL

by - czwartek, lipca 21, 2016

https://www.google.pl/search?tbm=isch&tbs=rimg%3ACQHbJKQM4gkPIjiLz0cSlKV9aXObqUFc94gPo-5t98-lHkyfzLLFX7BBL11kIizNpIu81qECq3ejxCjJ9DJ-67B7fyoSCYvPRxKUpX1pEV26kFnW32SvKhIJc5upQVz3iA8R_1SZqy73WDkYqEgmj7m33z6UeTBHP2eOHQiaz9CoSCZ_1MssVfsEEvEcdWAdRODm8BKhIJXWQiLM2ki7wR2NyLwWzcunQqEgnWoQKrd6PEKBFq5l6oX11VNioSCcn0Mn7rsHt_1EfXiPjS0VR6P&q=shopping%20tumblr&client=firefox-b-ab&bih=946&biw=1920&ved=0ahUKEwiklObA8YHOAhXsHpoKHVDOCagQ9C8ICQ&dpr=1#imgrc=fgh5u2PqGP59pM%3A

Cześć!
Czy wy również tak macie - znajdujecie jakieś zdjęcie typu inspiracja (z portali tj. tumblr, we heart it, itd.), podoba wam się coś, co tam się znajduje, ale nie wiecie gdzie możecie to znaleźć? Męczą was poszukiwania? Jeśli tak, mam dla was rozwiąznie! Jest nim portal gdziekupiłas.pl

http://gdziekupilas.pl/

Na czym to polega?
Wystarczy zapisać zdjęcie i wstawić je na stronę, a potem czekać, aż ktoś odpowie nam wstawiając link, gdzie daną rzecz można kupić. Taka wzajemna pomoc, niektórzy umieją lepiej szukać. :) Możecie też przeglądać inne poszukiwane rzeczy z kategorii, takich jak: ubrania, buty, akcesoria, uroda i pozostałe!


Chciałam jak najszybciej napisać wam o tej stronie, ponieważ obecnie trwa tam konkurs z nagrodami! Dowiedziałam się o nim z ich facebooka [klik]. Można w nim wygrać bony na zakupy na stronie zalando.pl! Informacja o tym znajduje się również na portalu "gdziekupiłaś?" [klik]. Do końca zostało 11 dni. Życzę wam powodzenia, jeżeli weźmiecie udział!


***
INFORMACJA - dostałam wiadomości o problemie technicznym z zaobserwowaniem bloga. Dziękuję za czujność! Wgrałam od nowa gadżet, ale podobno błąd został już zgłoszony i zostanie naprawiony. Przepraszam za utrudnienia!
***

Miłego dnia kochani!

You May Also Like

23 komentarze

  1. Hmm naprawdę super stronka cos podobnego jak Vinted ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko u ciebie jest ten błąd, ja nie mogę zaobserwować żadnego bloga :(
    Ciekawy ten portal nie słyszałam o nim wcześniej .
    Ps. Mogę cię prosić o poklikanie w linki? Bardzo mi pomożesz :) Buziaki ;* http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, nie mam pojęcia dlaczego, oby szybko został naprawiony!
      Jasne, że pomogę :)

      Usuń
  3. Nie znam tej strony ale wydaje się być bardzo fajna i pomocna ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stronka *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde! A tysiąc razy znajduję rzeczy, które mi się podobają, a wygladają jakby wyrosły spod ziemi, bo nigdzie ich nie widzę :D
    no i dalej nie potrafię zaobserwować ;( ale czekam nadal czujnie, aż blogspot naprawi :D
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nigdy o tej stronce nie słyszałam. Myślę, że wielu osobom może się przydać :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna sprawa z ta stronka! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.de/

    + potrzebuje pomocy przy zmianie wyglądu bloga! Ktoś chętny? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo! Ta stronka wydaje się świetna :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Spadłaś mi z nim jak z nieba, nie wiedziałam o istnieniu tej strony. Pozdrawiam i zapraszam: are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też odkryłam ją nie tak dawno, cieszę się i pozdrawiam! Na pewno wpadnę :)

      Usuń
  10. Dzięki za pomoc ;)
    Bardzo fajny post ;*

    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam! Prowadzę bloga fanowskiego o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli chcesz wiedzieć co się u niej dzieje, to zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    Poza tym robię szablony na blogi, więc jeśli chcesz mieć swój własny niepowtarzalny szablon, jakiego nie ma nikt na blogspot po prostu napisz do mnie :)

    Ps. Może dodamy się do obs? :)
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna strona ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam tak bardzo często!
    Dobrze, że trafiłam na ten post bo naprawdę pomogłaś.
    Jak tylko czegoś będę szukać to wejdę na tą stronkę.
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna strona i fajny blog, widziałam, że byłaś u mnie:)

    perfectoutfitfortoday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie słyszałam o tej stronie. Kiedyś na pewno z niej skorzystam :) Bardzo mi się podoba twój wygląd boga, na pewno włożyłaś w niego sporo pracy :)
    http://lovesweetstranger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde ciepłe słowa, uwagi i poświęcony czas! :)